דיור מוגן בבית – ליהנות מכל העולמות!

בעבר, אנשים שהגיעו לגיל הפנסיה בבריאות טובה, יכלו לבחור בין שתי אפשרויות קיצוניות. האפשרות האחת הייתה לעבור לבית אבות ולעזוב לחלוטין את סביבת המגורים המוכרת. פעמים רבות צעד זה היה כרוך בהוצאות כספיות מהותיות שחייבו את מכירת דירת המגורים. האפשרות השנייה הייתה להישאר בבית ולהתמודד ככל שניתן עם ניהול חיים רגילים, בכפוף למגבלות הגיל המבוגר.

כיום ניתן לבחור באפשרות ביניים, חלופה מצוינת שקשה להבין איך לא חשבו עליה קודם לכן. מדובר על בחירה באפשרות של דיור מוגן בבית. כאן – נשארים בבית, אך אף פעם לא מרגישים לבד. נשארים בבית ומקבלים מעטפת רחבה של שירותים נלווים, שהופכים את החיים להרבה יותר נעימים, רגועים ובטוחים.

בלי שינויים, בלי זעזועים

יתרון מרכזי בבחירה באפשרות של דיור מוגן בבית טמון בכך שמדובר על צעד קל ופשוט, שלא כרוך בשינויים וגם לא בזעזועים. עבור לא מעט אנשים, המעבר לבית דיור מוגן רגיל כרוך במשבר אישי, רגשי וחברתי עמוק. בבת אחת מרגישים כאילו העולם הקודם, המוכר והידוע הגיע לקיצו ויש להתרגל למצב חדש.

מובן שאצל אנשים שונים התחושה הזאת וההסתגלות הינם במינונים שונים של קושי, אבל כמעט תמיד קיימת תחושה לא פשוטה. הבחירה במגורים בבית, תוך קבלת מעטפת שירותים תפורה לפי מידה, מאפשרת ליהנות מהיתרונות של דיור מוגן רגיל, של אנשי מקצוע שיודעים כיצד לספק ללקוחות את הצרכים החומריים והנפשיים. כל זאת, בלי לחוש תחושה של וויתור, בלי צורך להסתגל למקום חדש, בלי צורך להרגיש שמתפשרים.

חברים מוכרים, חברים חדשים

יתרון חשוב של מגורים בבית טמון בכך ששומרים לא רק על סביבת מגורים מוכרת, אלא גם על קשרים חברתיים מוכרים, על קרבה של בני משפחה ושכנים טובים. מצד שני – כאשר עוברים לבית אבות או לדיור מוגן זוכים עם הזמן להכיר אנשים חדשים, פעילויות מספקות, בילויים משותפים.

לאור כל זאת, חשוב לדעת שבחירה בדיור מוגן בבית מספקת את הטוב שבשני העולמות. מצד אחד – שומרים על כל הקשרים החברתיים המוכרים, הישנים והטובים. לא מתרחקים מבני המשפחה ולא מידידים. מצד שני, בדיור מוגן בבית זוכים להכיר חברים חדשים וזאת במסגרת של פעילויות חברתיות מגוונות. חוגים, טיולים, אירועים – חוויות חדשות, מעניינות ומרתקות שנותנות טעם חדש לחיים וכל זאת – בלי שינויים.

בריאות בידיים טובות

יתרון נוסף שטמון בדיור מוגן בבית הוא שמקבלים מעטפת רחבה של שירותי רפואה, מהמעלה הראשונה. הטכנולוגיה המודרנית כיום ואפשרויות חדשות שיהיו זמינות בקרוב מאפשרות לכל לקוח בן הגיל השלישי להיות רגוע בזכות הרבה יותר מאשר מוקד טלפוני של עשרים וארבע שעות ביממה.

כיום ניתן לקבל שירותי מוקד טלרפואה של ממש, עם אפשרויות מתקדמות לרפואה מרחוק. כל זאת, בנוסף לאפשרות של לחצן חירום ומצוקה, אביזרי בטיחות שונים, קבלת ייעוץ מאנשי רפואה ובריאות ועוד.

החלטה פשוטה, רגשית וכלכלית

היתרון האחרון שנזכיר בהקשר של דיור מוגן בבית הוא שמדובר על החלטה פשוטה, גם רגשית וגם כלכלית. כאשר גרים בבית לא צריך לגייס סכום גדול של כסף לצורך תשלום פיקדון משמעותי. בנוסף, גם לא צריך לדאוג מקשיי קליטה, שכן נשארים באותה הסביבה המוכרת.

  • לצד שירותי כביסה וניקיון, אפשר לשמור על עיצוב סביבת המגורים כמו בעבר.
  • לצד מוקד מצוקה ניתן לפנות בכל עת לשירותי רפואה מוכרים או לרופאת המשפחה.
  • לצד חוגים ואירועי תרבות אפשר בקלות ללכת לבד להצגה, לסרט או לטיול נעים.
  • לצד יציאה לבית קפה או למסעדה נהנים משירות קבוע של ארוחות מוכנות, עד הבית.

אז איך זה מבוצע?

על מנת לקבל את מלוא השירותים והטיפולים הדרושים יש להתקשר עם גוף אשר מספק את השירות של דיור מוגן בבית. מידע נוסף ויעוץ ראשוני ניתן לקבל באתר greenlife – פתרונות דיור מוגן בבית

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

מגוון אפשרויות תעסוקה לאחר פרישה לבני גיל הזהב כי השמיים הם הגבול

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715432

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר